Toiminta

Ratsastuskoulumme tarjoaa laadukkaita tunteja kaikenikäisille ratsastajille. Hevosemme ovat hyvin koulutettuja ja soveltuvat työhönsä myös luonteiden puolesta. Ne soveltuvat niin alkeisratsastajille kuin tavoitteellisemmin treenaaville.

Pääopettajana toimii GP-tasolla ratsastanut  Jaana Aitta. ( SM neljäs 2010). Jaana on kouluttanut kaikki kilpailuttamansa hevoset itse.

Toisena opettajana toimii Anni Aitta, joka on kilpaillut aiemmin esteratsastuksessa 130cm tasolla sekä koulussa vaativalla tasolla ja ratsuttaa eritasoisia hevosia nuorista vanhempiin projekteihin.

Opettajana toimii lisäksi Jenna Sallila.

Hevosten hoidosta vastaa pääosin Emmi Aitta.

Tarkemmat esittelyt kaikista löydät henkilökunta-sivulta.

Vakioasiakkailla on myös mahdollisuus ratsastaa itsenäisesti ja vuokrata hevonen ulkopuolisten valmentajien valmennuksiin. Hevosillamme on myös mahdollista osallistua kilpailuharjoituksiin.

Yritys tarjoaa myös valmennusta ja ratsutusta yksityishevosille. Yksityisratsukot ovat myös tervetulleita tunneille mukaan.

Järjestämme myös yrityksille virkistyspäiviä.

Kaikilla ratsastajillamme tulee olla oma tapaturmavakuutus.  (Green Card tai seuranjäsenyys).